21 saker du inte visste om mig!

1. jag är väldigt envis
2. och har dåligt tålamod!
3. jag älskar att skratta och gör det väldigt ofta.
4. jag är väldigt lik min mamma
5. får utslag på läpparna av läppglans!!
6. gjorde illa mig mycket då jag var liten
7. vunnit SM i gymnastik (med grupp)
8. tycker sommaren är den bästa årstiden
9. kan ha storlek 31-34 på strumpor! hahah ;)
10. pratar och sparkas i sömnen
11. jag är väldigt mörkrädd
12. jag är rädd för spöken och monster!
13. när jag var liten hade jag en fågel som hette Madicken!
14. och nu är jag livrädd för fåglar!
15. är väldigt lättskrämd
16. när jag var liten tyckte jag om att dansa och sjunga och tyckte att jag var bäst i världen!
17. förr kunna jag gå ner i spagat!
18. åkte konståkning förut och kom 1:a på alla tävlingar :D
19. dansade disco förut men tyckte det var tråkigt!
20. har tandställning nu och hade det även 2007! andra gången gillt
21. jag har svalt en tandställning som jag hade bakom mina tänder (en tråd på ungeför 3 cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0