lilla jönsson ligan!

För en stund sedan kom bror in och frågade om han fick sova med mig. Jag sa att det var okej fast det egentligen inte är det ;) Han är söt men han pratar så förbannat mycket så man kan inte somna. Han imiterar filmerna. Han sjunger till filmerna. Han pratar högt. Han upprepar allt han sagt redan. Han garvar högt. Han knäcker sina fingrar högt. Han jäspar högt. Han pruttar. Han säger att han svettas och att hans tröja stinker (?) HAHAH. Och då jag öppnar fönstret fryser han. Då jag stänger fönstret svettas han och så fortsätter det så där. =) ...

just nu spelas lilla jönsson ligan på min tv...
jaja. nu så ska jag ner och äta något sedan ska jag upp och lägga mig långt ifrån emil!

Kommentarer
Postat av: jeanette

sv. tack så jättemkt :D

haft en bra kväll?

2010-08-04 @ 00:59:49
URL: http://jeanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0