♥ Dag 5 – Min dag i detalj.

Jaha, här får ni höra mig dag i DETALJ!
Vaknade 07:00. Klev upp och fixade mig. Efter det lockade jag håret och kollade på julkalendern =)
Sedan åt jag frukost och sen åkte jag iväg till skolan. Kom dit 2 minuter innan vi började, så det var bara att sätta igång med mitt "Protokoll" (en grej jag gör på information och layouten!)
Efter det hade vi Naturkunskap. Vi har prov imorgon så vi gick igenom det sista. Efter den fick vi gå och käka =)
Sen efter det hade vi redovisning. Gick som sagt superduper bra.


Vi slutade klockan kvart i fyra idag!!! (egentligen 20 i fem)
Åkte hem och bytte kläder och sedan gav sig jag och mina systrar iväg till j-skolan där det bjöds på sång och luciatåg!
Åkte hem vid sju och nu sitter jag här. Snart så ska vi äta och efter det ska jag sätta mig ner och plugga Naturkunskap! SISTA PROVET DETTA ÅR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0