♥ Dag 6 – Mina bästa vänner.

Emma Andersson ♥
Min lilla Emma. Min fina vän som jag har delat allt med! Vi har så många fina minnen tillsammans!! =D
Kommer du ihåg då vi trodde man fick gratis läsk på amorinen?
Då du alltid skulle hoppa från garage taket för du gillade att få skäll av tanten som bodde nedanför er?
Då vi cyklade till Hedåsen och badade med kläderna på?
Då jag trodde att våra barn skulle bli sne?
Då vi krockade vid rondellen med varandra?
När du, jag och melissa var Jönsson ligan? Sune, Anna och Håkan?
Då vi sminkade oss och gick ut på gatorna och inte skämdes ett dugg?
Då vi körde "på rymmen" och aldrig vela "jaga"?
Då vi alltid var utanför mig och lekte i lekparken?
Då vi gjorde volter från min säng?
Då vi skakade filten på din balkong och fick skäll av granntanten?
Listan kan göras lång. Jag mena, vi har känt varandra i 16 år?
Det läskiga med dig är att jag alltid tänker som dig. Vi kan bara kolla på varandra och då vet vi vad vi ska göra.
Som t.ex. gå till ica! Det har hänt ett antal gånger.
Du ska veta att jag alltid kommer att bry mig om dig. Och du ska veta att du alltid kan komma till mig, vilken tid på dygnet det än är. Du är alltid välkommen hem till oss, för mitt hem är som ditt andra hem.
Jag älskar dig min vän. I all framtid.
Elida Eliasson ♥
Min älskade glädjespridare! Man blir så himla glad av att se dig =) !
Vi har också en hel del minnen och ja, oslagbara minnen som jag alltid kommer att komma ihåg!
Du ska veta att jag alltid kommer att finnas där för dig!
För du är oslagbar!
Emelie Birgersson, Moa Birgersson och Tova Roos
Mina tre kompanjoner. Tillsammans är vi komlett. Som ett litet lag som har sjukt kul tillsammans!
Ni kan få mig att skratta i evigheter och ni har gjort så mycket oförglömliga saker som jag aldrig kommer att glömma!!!!!!!!! =D
Alla år tillsammans. Från dagis till att sluta nian, tillsammans!
Ni ska veta att jag älskar er otroligt mycket. Det är vi mot världen!

Kommentarer
Postat av: Ea

Jag kommer ihåg allt som om de var igår och jag kommer alltid att finnas för dig gumman JAG ÄLSKAR DIG !!!

2010-12-16 @ 16:58:09
URL: http://www.emmasofiaa.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0