;

Saker jag är rädd för:
- mörker

- spöken

- att förlora dem man tycker om och älskar

- björnar


Jag skulle inte villja gå in i ett mörkt rum fullt av:
- björnar

- mördare etc.

- spöken


Saker jag inte förstår med mig själv:
- Varför jag alltid tänder alla lampor i huset
- Varför jag hatar mörker 
- Varför jag alltid måste skratta i fel situationer. haha

Saker som är bra med mig:

- att jag har bra humor!

- att jag lyckades komma in på linjen jag valde. hahha kom inte på något annat!

 

Lite jobbiga grejer med mitt utseende:
- att mitt hår är slitet

- att jag har dålig hy

- att jag är så kort att jag inte får köra gocart i leksand sommarland. (stavning?)

- att min hårfärg är ful


Kommentarer
Postat av: Ebru

Hej kusinen är det bra??

Säg absolut inte att du har ful hårfärg elr dålig hy.. du är den finaste o sötaste kusinen som jag har :)menar verkligen ni alla 3 är bästa :)

2010-12-02 @ 15:28:05
Postat av: Ebru

Och Jag hatar också mörker typ kan aldrig sova heller när det är mörkt!

2010-12-02 @ 15:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0