dålig uppdatering!!

Hejsan hejsan! Jag har inte kunnat blogga eftersom att jag har haft fullt upp! :)
Igår så åkte ju som sagt jag och fille hem till honom med hand föräldrar! Då vi kom fram var hans brorsor, tjejen och lilla bebis linnea där =D ! Jag packade upp och sedan så hjälpte jag till och duka fram och så.
Efter en timme så kom hans morfar, farmor & gammel farmor dit! Vi åt en god middag och en jättegod efterrätt =)!
Vi busade en hel del med lilla linnea, som vanligt =D Tog med mig kameran för en gång skull =) !!
Här har ni några bilder från igår kväll! :)










Kommentarer
Postat av: nicole

Söta bilder :)



Va gärna med i min tävling om ett valfritt smycke från chapnlle

/Shoppaholly

2010-09-04 @ 20:21:52
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0