DAY 1 - 5 saker om dig själv

DAY 1 - 5 saker om dig själv
DAY 2 - 5 saker du hatar
DAY 3 - 5 saker du inte kan leva utan
DAY 4 - 5 favoritlåtar
DAY 5 - vad har du i väskan?
DAY 6 - ett kort som är taget för 1 eller 2 år sen
DAY 7 - ett kort på dig själv, som du inte tagit själv
DAY 8 - ett kort på någon/något du vill ha just nu
DAY 9 - din nuvarande önskelista
DAY 10 - kort på det senaste inköpet
DAY 11 - högsta önskan just nu
DAY 12 - vad hittar vi i din sminkväska?
DAY 13 - det finaste kortet på din bästavän/bästavänner
DAY 14 - tv-serie du är beroende av
DAY 15 - berätta om din klass
DAY 16 - ett kort på din handstil
DAY 17 - top 5 filmer
DAY 18 - bakrundsbild på datorn och mobilen
DAY 19 - en låt som passar humöret
DAY 20 - 3 nya sannigar om dig
DAY 21 - snyggaste kändiskillen
DAY 22 - ett kort taget av dig och skriv 3 bra saker som har hänt dom senaste 30 dagarna.
1. Jag är väldigt väldigt väldigt rädd för björnar. Skulle jag se en björn skulle jag slå världsrekord i att springa fortast till kina. Jag skulle slå Usain Bolt med hästlängder...
2. Jag är lite smått beroende av spelen "fashion story" och "zoo story"...
3. Jag är ett kontrollfreak. Jag gillar då man planerar och passar tider... Hönsmamma?
4. Jag har jävligt bra humor. Skrattar åt nästan allt.
5. Jag gillar saker som är rosa, sött, annorlunda och hello kitty. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0