12 december 2011

Har inte bloggat så super mycket och anledningen är för att jag vet inte vad jag ska skriva...
I fredags så åkte jag hem till pöjken. Vi kollade på idol finalen (det suger att robin inte vann..), spelade fifa, åt ben&jerry etc.
Vaknade upp där på lördagsmorgonen och det första vi gör är att starta fifa spelet och börjar nörda, haha. Jag vann faktiskt en gång. (Han gjorde 7 självmål för att jag skulle kunna vinna..)
Senare på kvällen gjorde jag och elidis manikyr. Sen åkte vi hem till mig och slappa tills vi båda slocknade.
På söndagen stod vårt UF-företag på julmarknaden i Högbo. Stod och frös ihjäl i tre timmar tills man äntligen fick åka hem och värma sig hos pöjken ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

orka vara snygg då helene

2011-12-12 @ 21:49:31
URL: http://lisaathoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0