rundar av denna vecka

helgen har varit väldigt bra. i fredags så jobbade jag till 18:00 och efter det drog kusinerna, faster, jag och mina systrar hem till pappa. där bjöds det på god mat. vi lirade bland annat fotboll och hade det allmänt trevligt :) efter det åkte jag hem till killen som låg och väntade på sega mig, hehe.

på lördag morgon ringde klockan runt halv tio. det var bara att kliva upp för jag skulle jobba till 14:00.
efter jobbet kom killen hem till mig :)

och så idag. vi vaknar av att kusinen ringer och väcker oss halv tio -,- tack för den! vi drog in till valbo bara för att jag lära köpa nya klänningar. köpte med mig tre fina klänningar så jag var super nöjd! efter valbo trippen åkte vi hem och firade min kusin och där bjöds det på tårtor och kakor i stora lass..... så nu på kvällskvisten har vi varit ute på en långpromenad för att dämpa all tårtångest! ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0