svaren!

1. Vem e din idol? hm.. idol..? Celine Dion eller Amanda Bynes :)
2. Hur många år e du? föddes 1994 (;
3. Hatar du Kissie? nej hata gör jag inte, men hon går väll över gränsen då&då. 
4. Gillar du foki? ja, inge fel på henne :)
5. följer du min blogg :p ? ibland :D
6. favoritaffär :) ? hmm, har ingen direkt favoritaffär =)
7. allt bra med mig? japp :)
8. vad hittar du på idag? :) ska va med F, packa och åka bild ;)
9. Hur kom det sig att du börja blogga? Mina kompisar tyckte att jag skulle börja blogga så då gjorde jag det efter mycket om och men ;)
10. hur många läsare har du på din blogg? :) varierar :)
11. Vilket, adidas eller puma?  adidas tror jag ;)

12. Hörru baby! När fan ska vi ses då =D ?  så snart så möjligt :D  
13. Varför började du blogga? :)
Mina kompisar tyckte jag skulle börja blogga och då blev det så :)
14. Läget? jo tack bra :)
15. Lösgodis / chocklad? choklad ;)

16. Vilket är ditt favortiland? Varför? Thailand. För det ser ut att vara ett paradis..

17. Har du varit utomlands?  mm:)
18. Vad var det bästa med resan? att hela familjen var med! =)
19. bästa bloggen? hm, går inte att välja.. Men jag gillar katrin z (för att hon är rolig), bella (för hon har något innanför pannbenet) och englas. (för hon väntar tvillingar! haha ) :)



20. Hur hittade  du till den? minns inte =)
21. Hur länge har du haft denna blogg?  sedan 1 juli 2010 :)
22. Favoritdjur? hm.. hund tror jag :D

23. har du nån idol? vem? celine dion eller amanda bynes. Amanda är en jättebra skådis tycker jag :) !
 
24. gillar du djur? japp
25. har du nåt djur? japp, hundar och katter!
26. har du kollat min blogg någon gång? japp
27. pojkvän ;p? japp!
28. djur? japp!
29. favvo färg? rosa =)


Kommentarer
Postat av: Bella <3

Sv: Okej :)

2010-08-13 @ 11:11:31
URL: http://bellalaadan.blogg.se/
Postat av: kristina

jätte fin blogg! :)

2010-08-13 @ 11:17:46
URL: http://kkristiinaalma.blogg.se/
Postat av: SaaandraaA

SV: de va så lite så! :D

okej, roligt! ^^



jag har absolut ingen aning om vad jag slka göra idag så får la se ;)

själv? =)

2010-08-13 @ 11:18:35
URL: http://musiiken.webblogg.se/
Postat av: nathalie o ebba

många frågor o bra svar :P

2010-08-13 @ 12:44:43
URL: http://liveonetime.blogg.se/
Postat av: CAMIE

Åh Amanda Bynes är så sjukt rolig ;D Haha! Älskar henne ^^, Hon är klart bäst i She's the man!

2010-08-13 @ 15:23:52
URL: http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0