♥ Dag 1 - Presentation av mig själv

Hejsan hoppsan!
Som ni säkert vet så heter jag Heléne och är född i kalla februari! Jag går första året på bessmer och min klass heter smhp10. Skönaste klassen. Dem kan få mig att skratta tills jag kissar på mig. Kan inte räkna på fingrarna hur många gånger jag legat på golvet och dött av garv :D
Förr åkte jag konståkning men slutade för det var tråkigt (åkte i 9 år ungefär), har även gymnastiserat i många många år. Kan inte fatta att jag har sprungit runt i dessa gymnadräkter och tävlat inför ett 100 tals personer. Uhh.. Läskigt!
Jag har även spelat fotboll och ingen sport slår fotboll! Slutade i mars i år eftersom att vårat älskade lag la ner.
Som person är jag ganska blyg men har väldigt lätt för att ASFLABBA! Tjejerna vid bordet vet hur jag kan bli. Inte lätt att gå i skolan till halv fem om dagarna. Man blir väldigt trött, och blir jag trött kan jag få skratt-attacker!
Tycker om att umgås med vänner, grabben och familjen!
Jaja, det var väll det. Har inte så mycket mer att säga, så TJAAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0