♥ Dag 2 – Mina syskon.

Jag har en storasyster vid namnet Nadja och hon är tre år äldre än mig! Hon tog studenten i år och hon fick ett jobb kort därefter! =) KUL!
Hon åker konståkning, är tränare åt små knattar, jobbar och är nästan aldrig hemma =) Hon kan vara riktigt rolig ibland och ibland tvärt om ;)
Hon och jag var liksom ETT innan våran lillasyster kom till världen så hon och jag har haft mycket knasigheter för oss =D
Jag har även en lillasyster vid namnet Melissa. Hon är ett och ett halvt år yngre än mig så ålders skillnaden än inte så stor mellan oss =). Hon kan vara den jobbigaste ungen i världen och ibland kan hon vara den roligaste ungen i världen . =) Hon och jag kommer oftast bra överens.
Det värsta med henne är att hon är så himla envis för det är jag också. Och ja, jag får alltid ge mig!! Vilket jag hatar! Hehe..
Vi två lekte mycket när vi var små. Eller ne, vi lekte JÄMT!
Och sist men inte minst. Skönaste Emil-mus =)!
Han har precis lärt sig skriva "MUS" och en massa siffror. Har fått en hel del sköna teckningar från honom :D
Emil är våran lilla knasboll som helt plötsligt kan slänga sig ur världens roligaste saker. Vet inte hur många gånger jag garvat åt honom. Så skön :)!
Emil älskar att snickra och vägrar att sitta still!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0