tidsfördriv

Namn: Heléne 
Piercingar: Nej, bara hål i öronen 
Tatueringar: Nej nej!
Längd: 157 långa centimetrar
Skostorlek: 36,37
Hårfärg: Mörkbrunt 
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nja, kanske i ett varmare land, men Sverige duger gott och väl. 
Vilket shampoo använder du: TRESemmé 
Vilken parfym använder du: Oj, olika varje dag. Men mest Celine Dion. 
Vad är du rädd för: Mycket! Mörker, spöken, björnar, knäppa människor m.m 
Gillar du att tvätta: Nej det gör jag inte. 
Gillar du Berg-och-Dalbana: Njaaaaaaaaa..




SENASTE...

Film du hyrde: Någon skräckis tror jag det var
Film du köpte: Har aldrig köpt en film, haha!
Låten du lyssnade på: Right there
Låten du hade på hjärnan: Right there
Personen du ringde: Mamma tror jag
TV program du tittade på: Big brother



FAVORIT...

Mat: Pannkaka
Låt: Men oj, det finns ju massor av bra låtar. Svårt att välja endast en... 
Sak att göra: Shoppa
Sport: Fotboll
Dryck: Juice?
Kläder: Mjukisar, hur sunkigt det än låter. 
Film: Svårt att välja en bra...
Bil: Snygga bilar... Haha

 


SENASTE...
Bok du läste:
Egoboost 
Personen du fick mail av: Jadu, kollar inte min mejl så jag vet inte
Personen du fick brev av: Haha, minns inte det
Personen du fick sms av: Min lillasyster
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår

 


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag:
Allt och ingenting 
Var det kul: Nej, inte alls. 
Hur tidigt stiger du upp: Stiger upp när jag vaknar, vilket är olika för varje dag. 
Gillar du att slåss: Nej det gör jag inte. Eller bara ibland. 
Vad ska du göra ikväll: Kolla på fotboll / spela fotboll

Är du seriös: Ibland, ibland inte ;p
Vad är du allergisk mot: Absolut ingenting! Hur underbart som helst. 
Var har du ont: Ingenstans just nu?
Använder du hårspray: Ytters sällan. 
Kan du stå på händer: Ja det kan jag. Ruttinerad!
Favorit serie: Ghost Whisperes

 


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker:
Socker tror jag
Gillar du ketchup: Fungerar utmärkt till strips
Är du glad nu: Jarå!
Var du glad igår: Jajamensan :)
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nej det tror jag inte att jag gör
Vad dansar du till: Allt nästan 
Stockholm är: En väldigt fartfylld stad
Göteborg är: Gothia cup!
Kan du sjunga: Ja men visst kan jag det ;)
Mer värt än guld: Mina nära och kära, såklart
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Thailand
Väntar på: Ett sms
P.ålägg som gäller: Paprika

Dagens dryck: Vatten ?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0