frågor och svar

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt ofc
Humör just nu: Humöret är på topp eftersom att jag inte är sjuk nå mer!
Favoritgodis: Choklad vinner alltid 
Är det nåt du absolut inte äter: Ärtsoppa
Kläder just nu: Tshirt och shorts 
Musik just nu: I Like The Way 
Vad sa du senast: Okej 
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: svårt att bestämma mig
Fisk eller badkruka: Jag är firren såklart. Eller?.... 
Hur många kuddar sover du med: tre, fast använder bara en
Favoritväder: Soligt 
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: tjocka kläder/täcken, någon frivillig familjemedlem och mat
Spelar du nåt instrument: Hahah, nej
Morgon- eller nattmänniska: På somrarna är jag en nattuggla, inte annars typ.
Sparare eller slösare: Mitt emellan
Bästa film: Ehhh, svåraste frågan... Ingen aning. Finns så många bra!
Tror på liv på andra planeter: Ja faktiskt
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet?
Tror du på mirakel: Ja men faktiskt :)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja absolut!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 - 3 kanske? 
Bio eller promenad: Beror på humöret
Är du kittlig: Hihihi, mer än du anar. 
Snarkar du? Ja men trydligen? Fast jag tror inte att jag gör det... 
Stjärntecken? Vattumannen
Rädd för insekter? Ja vissa insekter. Men inte spindlar som alla andra mesar?
Äckligaste insekten: Åh, vet inte namnet på saken. 
Det här är jag bra på: Jag är en riktig glädjespridare enligt vissa :) Så ja... 
Bästa bok? "Skadad" eller "14 år till salu"
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Det skulle vara häftigt att kunna bli genomskinlig. 
Chips, morötter eller godis? Godis! Nötter är äckligt och chips är inte så himla gott... 
Pizza eller hamburgare? Pizza tror jag
Skriver du dagbok? Nej det gör jag inte
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Ja kanske? 
Gungar du på stolen? I klassrummet förekommer det ibland. 
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Skulle inte tro det va... 
Vilken hand håller du gaffeln i ? Högerhanden 
Är du rädd för blod? Jag är väll inte rädd för blod, men det är väll inte så super fräscht precis 
Saltar du på maten? Nej 
Gillar du att sjunga? Ja det gör jag!! 
Anser du att du är stark? Nej det gör jag inte, men jag är inte en svagis precis. 
Brukar du sola? Ja när solen lyser så. Solarium - ytters sällan.
Vad gör du om du får hicka? Ibland skrattar jag för det låter så fult. Ibland vill jag bara gråta för det är så irriterande. 
Snusar du? Aldrig i hela mitt liv!
Kaffe, te eller inget? TE 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0