18:onde augusti 2013

morsning korsning! igår så jobbade jag halva dagen. såg i min almanacka att jag har jobbat 10 lördagar i streck under hela sommaren, det är ju varje lördag sedan i slutet av maj! :) det har ju inte skadat precis, under sommaren är ju varje dag varit som fredag och lördag :)

efter jobbet igår kollade jag och grabben på united. senare på kvällen drog jag, killen, min äldsta syrra plus hennes kille till interpool och lirade biljard! galet kul! :)
vi kom hem runt halv två på natten.. sen var det bara att kliva upp igen vid tio imorse då klockan ringde.

idag så har jag jobbat inne i valbo till kl 3. är mör i kroppen nu.. ska ta och vila lite! hörs :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0