15:e mars 2013

för en stund sedan låg jag och läste. det var tyst i huset och hundarna låg och sov.
efter ett tag bullrade det utanför och oliver skällde hejvilt. jag lyfter på arslet och ser att en man är här för att lämna badrumsvarorna som vi har beställt. tänkte snabbt springa upp och byta byxor. (har på mig stora pösiga pyjamasbyxor...)
vänder snabbt när han knackar på dörren och inser att jag måste ut och visa min snygga outfit.
lastbilen tar all plats på vägen och det är kö med bilar bakom...
hejhej.... han frågar mig något om jag tänkte duscha, haha. jag skriver snabbt mitt namn, ser till så att alla varor kommer på plats- och springer snabbt in igen. nu har väll halva grannskapet+ alla som satt i bilarna sett mina fina snobben pyjmas byxor...
aja, det är fredag idag, så den bjöd jag på! :-)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0